Filtry dU/dt wydłużają czas narastania napięcia międzyfazowego na zaciskach silnika jest to szczególnie ważne w przypadku użytkowania krótkich kabli silnikowych.
Filtry dU/dt ograniczają wartości amplitudy impulsów w napięciu międzyfazowym przez co redukują także ich niszczący wpływ na izolacje uzwojeń silnika.
W porównaniu do filtrów sinusoidalnych filtry dU/dt odcinają wszystkie częstotliwości powyżej częstotliwości kluczowania.
Zastosowanie:
Lepsze rozwiązanie niż dławiki wyjściowe
Dławiki wyjściowe często mogą przyczyniać się do powstania nietłumionych oscylacji na zaciskach silnika, co zwiększa ryzyko powstawania przepięć o wysokich amplitudach na zaciskach silnika. Filtry dU/dt są filtrami dolnoprzepustowymi typu L-C ze zdefiniowaną częstotliwością graniczną. Dzięki temu ryzyko powstawania impulsów i przepięć na zaciskach silnika jest ograniczone i wynika z tłumienności filtru.
Zalety:
OD 2001
na rynku
tylko
najwyższa
jakość
lider
wśród
dystrybutorów
gwarancja
wsparcia
technicznego 24 / 7