Jeszcze krótszy czas przestojów: zdalny serwis

Control-ServiceAktualnościJeszcze krótszy czas przestojów: zdalny serwis

01.08.2023

 

Uruchomienie, parametryzacja, a także naprawa i diagnostyka – każde z tych działań można przeprowadzić zdalnie. Dodatkowe wykorzystanie odpowiednich narzędzi skróci czas – czy to przestoju, czy samej diagnostyki.

 

 

 


W dużej mierze działania serwisowe kojarzymy z pracami na miejscu, w zakładzie, bądź z wysyłką sprzętu oraz instalacją tymczasowych rozwiązań. Jednak z wieloma komunikatami błędów sygnalizującymi usterki czy awarie, zespoły utrzymania ruchu mogą sobie poradzić na miejscu, jedynie kontaktując się z inżynierami serwisu.

Zdalna współpraca z ekspertami to przede wszystkim krótszy czas przestoju, którego każda godzina nierzadko kosztuje setki tysięcy, a – w przypadku dużych firm – nawet milionów złotych. Kooperacja na odległość pozwala skrócić czas niezależnie od poziomu skomplikowania sytuacji. Jeśli rozwiązanie problemu nie wymaga specjalistycznych narzędzi lub części zamiennych, specjalista może zdalnie podpowiedzieć kolejne kroki, niezbędne do zażegnania kryzysu. W przeciwnym razie, czyli przy dużej złożoności sprawy serwisowej, kontakt ze specjalistami i przekazanie wszystkich potrzebnych informacji, umożliwia wstępną diagnostykę, a tym samym – lepsze przygotowanie się do akcji i sprawne przeprowadzenie jej.

Najprostszym sposobem realizacji takiego zgłoszenia, jest kontakt telefoniczny. Sami obsługujemy połączenia przychodzące przez 24 godziny na dobę, przez co wiemy, że czasem trudno się porozumieć, szczególnie gdy zgłaszający nie zetknął się wcześniej z podobnym przypadkiem. Jemu niełatwo opowiedzieć, a nam – trudno zrozumieć. Dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie umożliwiające łatwe porozumiewanie się w ramach zdalnego wsparcia naszych partnerów.

Kask do zdalnego serwisu

Kask CS-RHC (Control-Service Remote Helmet Controller) ułatwia zdalny kontakt z serwisem i pozwala przeprowadzić:

– diagnostykę

– drobne naprawy

– uruchomienie, a także

– parametryzację przetwornic częstotliwości.

Kontaktując się z nami zdalnie, możesz również lepiej poznać urządzenia, które działają na co dzień w twoim zakładzie, a przy okazji – podnieść własne kompetencje poprzez czynne uczestnictwo w poszczególnych aktywnościach.

Szczegółowe informacje o urządzeniu znajdziesz na naszej stronie: https://control-service.pl/oferta/serwis-napedow/serwis-zdalny

Niezawodne i bezpieczne rozwiązania

Projektując kask do zdalnego serwisu napędów, postawiliśmy przede wszystkim na funkcjonalność. Dlatego wyposażyliśmy go w zestaw słuchawkowy z aktywną redukcją hałasu, by można z niego korzystać nawet w głośnych pomieszczeniach. Dodatkowym elementem jest kamera, która przekazuje obraz wysokiej jakości, co pozwala inżynierom serwisu przekazywać precyzyjne informacje odnośnie do kolejnych działań. Co ważne, jeśli chcesz pokazać trudniej dostępne miejsce, dzięki łączu magnetycznemu, możesz łatwo zdemontować kamerę. Kask łączy się z siecią na dwa sposoby – korzystając z Wi-Fi lub LTE.

Zdalna współpraca nie tylko w biurach

Praca zdalna wciąż kojarzy się z typowym home office, jednak coraz częściej elementy kooperacji na odległość pojawiają się również w zakładach produkcyjnych, dzięki technologiom przemysłu 4.0. Czujniki przemysłowe zbierają dane, na podstawie których można wizualizować, monitorować, a także optymalizować procesy. Z kolei dzięki rozwiązaniom chmurowym, wymienione przed chwilą działania można podejmować z dowolnego miejsca na świecie. Cyfrowe narzędzia i platformy wspierają dodatkowo podnoszenie kompetencji – sami korzystamy w nich w czasie szkoleń on-line z programowania i obsługi przetwornic częstotliwości

 

  • short

    OD 2001

    na rynku

  • short

    tylko

    najwyższa
    jakość

  • short

    lider

    wśród
    dystrybutorów

  • short

    gwarancja

    wsparcia
    technicznego 24 / 7